میزان موفقیت با پیوند کلیه برای نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

او با نفروپاتی IgA در مرحله پایان تشخیص داده؟ توصیه می شود شما را کلیه؟ اگر چنین است، شما باید می خواهند بدانند که میزان موفقیت پیوند کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند.

هنگامی که شما نیاز بیمار نفروپاتی IgA در نظر گرفتن پیوند کلیه؟

اگر کنترل موثر نیست، نفروپاتی IgA در می تواند به نارسایی کلیه به تدریج پیشرفت. به طور کلی، بیماران توصیه پیوند کلیه لیست انتظار زمانی که عملکرد کلیه 20٪ و یا کمتر است. هنگامی که بیماران کلیوی کمک کننده زوج و پول به اندازه کافی، می تواند این عمل جراحی را بپذیرید. اگر موفق، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در می تواند یک زندگی جدید را داشته باشد.

میزان موفقیت پیوند کلیه در این بیماران چیست؟

با توجه به تحقیقات بالینی، میزان عود نفروپاتی IgA در پیوند کلیه در حدود 20٪ ~ 50٪ .It می گویند که میزان موفقیت برای بیماران IgAN پیوند کلیه در حدود 50٪ است ~ 80٪. ما ملاقات یک بیمار که تا به حال سه پیوند کلیه، اما در حال حاضر کلیه جدید دوباره درگیر است. سپس، سعی کنید برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین.

آیا چنین درمان برای حفاظت از کلیه ها در بیماران وجود دارد؟

بله، توسعه hay.Con پزشکی، پزشکان و گذشت بیش از بیش از مشکل پزشکی است. در سال های اخیر، ایجاد برخی از روش های درمانی موثر برای محافظت از بافت و تعمیر کلیه سلول های کلیوی عملکردی باقی مانده غیر فعال است. آلودگی درمان خون پاک کردن تنها یک درمان برای رسیدن به این اثر است، و دارای سه مرحله مرتبط بسته شده است.

در طی این درمان، چند برنامه خارجی از داروهای چینی، روش از خون تصفیه و مکمل های خوراکی استفاده می شود برای عادی بیماران خون آلوده و باعث ساختار کلیه بازسازی. الزامات پزشکی را دنبال و همکاری با پزشکی محکم، به طوری که بیماران می توانند پیدا بیماری کلیوی و سلامت کلی تا حد زیادی بهبود یافته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن پیوند کلیه درمان یا به طور مستقیم دکتر ما تماس بگیرید.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1892.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA در، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: